11 Haziran 2013 Salı

doğumgünümüzzzzzz


evetttt ben geldimmmmm
çok yazamayacağım ama özetle biz yağmurun doğumgününü bu sene yine erken kutladık, daha önce ki senelerde kreşte arkadaşlarıyla kutluyorlardı, bu sene de bu geleneği bozmak istemedik... yağmur sadece ve sadece kreş arkadaşlarıyla doğumgününü kutlamak istedi, biz de yıldız parkında 8 haziranda doğumgünümüzü yaptık...
Her şey çok güzeldi, her gelen misafirimiz bizim için ayrı özel, bizi ayrı heyecanlandıran dostlarımızdı, yağmur ne kadar çok seviyorsa ben de o kadar çok seviyorum hem arkadaşlarını hem de ailelerini....

aylinim hasta olduğu için çok yazamayacağım, ama birazdan bir kaç gün önce gece yazıp da bitiremediğim bir yazımı paylaşacağım...

İşte benim masum bebeğim arkadaşlarını beklerken....

 


Bu da kurabiyem aylin teyzesinin kucağında....


Yağmur ve kankileri ama en kankimiz solda ki Dila:)
 


Renk katsın diye bir de palyoço geldi bize, çok haz etmesem de çocuklar seviyor, hoş hiç gerek yoktu çünkü çocuklar öyle özlemişler ki birbirlerini birilerinin onları eğlendirmesine hiç gerek yoktu:) zaten bir süre sonra baktım kızcağız boş boş bakınıyor sordum nedir durum diye de "kendileri oynamak istiyorlar" dedi:)


Şaşkın aylinim
 


ta taammmmm pastamız! ben yapmadım:) aylinin doğumgünü pasta stresinden sonra açıkçası göze alamadım:)
teması alice harikalar diyarında....
 
 
 
 
 
 


Hepsi çok tatlılar:)


ve iyi ki doğdun benim dünyalar güzeli kızım, ilk göz ağrım...
 
 
 
 
Posted by Picasa

Yağmurun yüz ifadesi:)

 
 
 
 


Bu resmi özellikle koydum yam yam kızını teyzem görsün diye:)
 

Yüz boyamalar başladı...

minik kelebekimmmm
 

Alp...malumunuz yağmura aşıkkkkk
 

palyaço kız hüzünlü...istenmiyor...
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

İşte bir doğumgünümüzde böyle geçti...çok ama çok mutluyduk, yağmur inanılmaz keyifliydi arkadaşlarıyla...

5 temmuz'da 7 yaşını bitirecek minik kuzum benim...
sanırım hep minik kalacak benim için...
her gece annesi ve babasının yanında uyumayı isteyecek kadar minik hem de...

7 yorum:

  1. oh nihayet doğum günü fotolarını görebildim. hepsi süper. nice mutlu yaşları yılları olsun canikomun .her daim mutlu huzurlu olsun inşallah.bu arada sen benim kızıma yam yam diyosun ama, hemen yanıbaşındaki kocanı görmüyosun sanırım. bu arada canikomun arkadaşlarını beklerkenki fotosu beni acaip etkiledi. neden bilmem bi göz yaşarması, bi burukluk...vs vs. işte öyle şeyler hissettim. bu arada senin üzerindeki şey elbisemi bluzmu ? aynısından bendede varda. pek şaşırdım. migrostan aldığım bi elbiseydi ben onu kestim biçtim buluz yaptımdı. halada giyiyorum. sende görünce "şaşırdım"

    YanıtlaSil
  2. şaşkoloz aylintoş .. nereye bakacağını bilememiş. seneye oda ister bak görürsün.pastanız çok hoş. iyikide kendin yapmadın. gerçi senin yaptığın çok çok çok daha güzel olurdu ama.. bu kadar hengamenin ortasında bide pasta stresi yaşamamana çok sevindim. aferin akıllanıyosun.canikom her zamanki gibi çok şık. sanırım bingül butikten giyindi. benim kızımda pek rüküş. insan canikonun doğum günüsüne giderken bi düşünür. şöyle alımlı taşlı süslü bi şeyler giyer. ama neyse o zavallımda direngezi yorgunu.artık bi dahaki yıla süslenir. yağmurun yüz ifadesi süper gerçekten.. de... sende bıçağı benim güzel kızımın gözüne sokmuşsun.çocukların tamamı çok mutlu ve çok eğlenmişler belli. amaca ulaşmışsın. tekrar nice sağlıklı mutlu huzurlu yüzlerinizin hiç solmadığı yıllar diliyorum. çok yaşayın sizi çoookkkk seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sırada aylin var:) olsun sonuç kızlarımın mutluluğuysa her yola varım:)ayy yok pasta işine uzun bir süre girişmem yok yok yokkkk...bingül butik doğru:) yağmur çok beğenmemiştı gerçi taşı pulu yok diye...son gün hatta normal bi kıyafet giydi bunu giymicem diye artık beline iki taş fiyonk diktim de ikna ettim giynesine:)küü sorma çantasında gaz maskesi, kaskla dolaşıyor yavrucak doğumgünü zamanımı:)

      Sil
    2. off valla mecburen yiyip içiyoruz da.... . endişe yiyip bitiriyo içimi. haklı bir direniş içinde çocuklarımız. ama ..işin içine annelik karışınca ..bide zaten yapı olarak endişeli tipler olunca.. neyse allahım yardım etsin hiç bir anne evladı için üzülmesin ağlamasın. allah bu insanlarada akıl ve vicdan versin.

      Sil
  3. Sen hatırlamıyorsun bi senesinde ankara üzerinden tatile gidecektik, ankaraya gelince annemle bu tuniği çok beğenip almıştık, sen ben de görünce koşa koşa gittin kendine de aldın:) o zaman bu zaman hiç giymemiştim, geçenlerde anneme dedim bu bluzu yağmura elbise yapalım diye, annem sana gelince görmüş dedi ki böyle böyle yapmış teyzen, işte bizde geçen haftalarda tuniği bluze çevirdik senin ki gibi:)sorma kızın da bu annemin diyip durdu bütün gün çingene:)
    evet o fotoğrafı ben de çekerken çok garip oldum yani poz falan vermemişti....öyle beklerken.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa sen söyleyince hatırlar gibi oluyorum hayal meyal. vay ablama bak.. kopye vermiş..ben onun tek katını kullandım. içinde bi kat daha varya, o duruyo. bakarsın onuda etek yaparım.
      o karede poz vermediği çok belli zaten. çok heyecan yapmış anlaşılan. canımın içi o benim. her hali her bakışı her şeyi bambaşka güzel.

      Sil
  4. Geç oldu ama ancak okuyabildim :) Herşey çok harika ve çok eğlenceli gözüküyor! MUTLU YILLAR!

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...