19 Haziran 2013 Çarşamba

yağmurun büyük tavşan evini açtığı an!!!!



sonunda oldu, yağmurun hep dualarında istediği kocaman tavşan evi oldu:)
Ocak ayında canikosu ona küçük tavşan evi almıştı, yağmurun aklıı hep büyükte kaldığı içinde canikosu ona daha sonra büyüğünü alacağına söz vermişti, nihayet hem karne hem doğumgünü hediyesi olarak tavşan evini bize kargoyla yollamış:) yağmurun sevinci görülmeye değerdi, ona söylemediğimiz için süpriz oldu ama ne süpriz, yağmur kutunun ucunu açıpta onun tavşan evi olduğunu görünce inanılmaz heyecan yaptı, mutlu oldu "çok duygusallandım şimdi" dedi:)
Sevgili caniko çok ama çok ama çok teşekkür ederiz bizim hayalimizi gerçek yaptın:)
şimdilerde ev döşeyeceğiz...oturma odası, banyo, tuvalet, tv, yatak odası vs.... çok işimiz var...

 
 
 
 
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. ayyy bakmalara doyamadım. keşke keşke canlı canlı görebilseydim o andaki hallerini. kuzum kuzum..hepsi çok güzel ama ben ilk fotoya bayıldım. canım benim o kadar mutluyumki. "çok duygusallandım". teşekküre değecek bi şey değil. umarım ve dilerim tüm hayalleriniz gerçek olur. en kısa zamanda canikomun balkonu olur.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...