30 Eylül 2010 Perşembe

Bugün yaklaşık 4 aydır cildimde oluşan sivilceye benzer şeylerden dolayı dr. a gittim, ama herkez para düşünür olmuş beni özel cilt bakım merkezine çağırdı peeling yapacakmış, yani gelen olur gelemeyen olur neden daha insanların yapabileceği şeyler önermezler ki, ben işsizken hemde...
Neyse ilaç verdi kremimi değiştirdi çıktım, oradan alışveriş yaptım kuzuma kışlık bişeyler almaya, sabahları okula giderken ne giydireceğimi şaşırır oldum artık, umarım aldıklarımla bu kışı geçiririz.

Sabah evden çıkmadan apartmanı soğan kokuttum neden? belki eve geç gelirim de akşama baba kız yemeğiniz hazır olsun diye, yeşil mercimek yemeği yaptım aybarsım istemese de yaptım çünkü besin değerleri çok fazla, aybarsım sebze istedi ona da pırasa aldım ama manavdan henüz gelmedi gelirse ve halim olursa yapacağım, hava bozdu bana da misinlik çöktü, dün yeni kitaplar sipariş ettim heyecanla bekliyorum,
Boyalı kuş
Ekmek arası
Tuncay terzihanesi
Aslında elimde kitabım var hatta yarım bıraktığım 2 de kitabım var onları okumalıydım ama bazen bana çöküyorlar sanki birisi itekliyor beni al al diye o biri de ben oluyorum aldım işte, çok ta mutlu oldum yarasın..gelsinler okumaya başlayacağım.

Bu akşam Yağmurun toplantısı var sanki bu sene biraz keyifsiz mi yağmur diye düşünüyorum, bugün konuşacağım öğretmenleriyle ..gerçi bu sene iki yakın arkadaşı da okulda yok, baler ve dilara ayrıldılar bunun hüznü yağmuru etkiledi umarım kısa sürede alışır.

Sürekli ertelenen temizliğim var yarın yapmayı umuyorum, aslında şöyle tümden camlar kapılar koltuklar minderler her yeri temizleyesim var ama üst üste bunları yapmak istemiyorum, sadece silip süpürsem yetecek bana fazla kendimi yormadan çünkü yarın akşama yağmura sinema sözüm var tınker bell ve peri kurtaran...çok seviyorum kızımla sinemaya gitmeyi bir de mısır alıyoruz ama film başlamadan yağmur mısırı yedirtmiyor:)

Bu aralar evde de mısır çılgınlığı var, bize şekerli aybarsa tuzlu mısır patlatıyoruz pek seviyoruz keyfi, hımm bir de mısırın haşlanmış, şu son dönem bardak mısırı halini seviyoruz. eve alıyorum superfresh bi güzel tereyağlıyorum içine sarmısak tozu karabiber acı biber artık canımız ne çektiyse koyuyoruz yiyoruz...

Yarından işlerimi toparlarsam cumartesi babam için pasta börek yapacağım çok sever babacığım. köye gideceğiz ona elmalı çörek yapacağıma söz verdim hem sonra bence güzel bir kahvaltı yaparız güzel kahvaltımızın baş unsuru da taze yumurtalar çünkü artık yumurtlayan tavuklarımız var:) inşallah tabi çünkü plan yapıyoruz ya böyle birden kaderin dediği oluveriyor bi bakmışız hepimiz başka yerlerde oluyoruz.

Son zamanlarda bunun örneklerini çokça yaşadık malum.
ama inşallah bu hafta sonumuz güzel geçicek...

İçeri geçip bi film izlemek istiyorum şimdi pırasa geldi bakarsın pırasayı da yapıveririm ama yapmayım çünkü pırasayı yapınca aybars mercimeği yemeyecek sonra ziyan olucak yemekciğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...