30 Eylül 2010 Perşembe

Film izleyemedim çünkü evde izleyecek film yoktu...hep gözüm takılıp kalıyor dışarda böyle dvd satan market kitapçı neresiyse...ama çok pahalılar bennedense sahte şeye gidemiyorum ucuzunu alamıyorum aynı kitaptaki korsancılık işte yapmak istemiyorum evimi onlarla doldurmak istemiyorum.

Kısa bir ara verip kapının yanında duran manav poşetlerini yerleştirip akşam için salata yapacağım. yeşillikler aldım ,bayılıyorum manava markete canım sıkıldı mı beni kurtaracak 3 yer vardır öyle boğaz falan değil manav-pazar, süpermarketler, kabalcı:) ya da kitapçılar her neyse..aslında daha sayabilirim ama kaçmak için ideal alanlarımdır...sultanahmet, eminönü , cağaloğlu, taksim , beyoğlu, Beşiktaş, ara sokaklar mahalle araları, annem.....annemle Fındıklı basit çay bahçesi ve simit, karaköy...balıkçılar...evimde sakin kaldığım tek yer...özellikle mutfağım...böyle pütü kareli yastıklar heces ettim acil kumaş alıp dikmeliyim, sonra bir de koltuklarım değişmeniz gerek, halılarım, boya da lazım , bir de duvarlara tablolar...

hayallerim ve ben...ama hayallerim olması gereken yapacağım hayaller sadece biraz para lazım...

Yarın kaçınılmaz temizlik günüm olacak...yağmur eve geldiğinde "anne tertemiz olmuş evimiz"diyecek eminim..ben de diyebilmek istiyorum bunu...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...