1 Ekim 2010 Cuma

Sonunda evi temizledim mis gibi oldu bir de pırasa yaptım kokusu yayıldı yine acilen kızım gelince evimizde kek kokusu alsın içi huzur sıcaklık dolsun diye kalktım limonlu kek yaptım pişiyor o da fırında kokular birbirine karıştı ve ben çok mutluyum,
Küçükken bizde okuldan gelince evimizde hep kek poğaça gibi şeyler olurdu anneciğim yapardı eli yettiğince sağolsun ne güzel şeyler kazandırdı bizlere, kendi adıma konuşucak olursam annem yeri doldurulamaz bir insan bir o kadar da fedakar, canım annem benim senden aldıklarım için bana verdiklerin için çok teşekkür ederim seni çok seviyorum. Sen bizi eğittin şimdi hayat çok farklı bizim çocukluğumuzdan daha korkulu daha çekilmez ama yaşam yine çok güzel sizlerle sevdiklerimle sıcaklığınızla...
Birazdan Yağmuru almaya gideceğim, markete uğramak gerek eksikler hiç bitmiyor.
hımmmm hadi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...