1 Kasım 2010 Pazartesi

3 gün olmuş yazmayalı çok şey birikti aslında ama bugüne bitirebilirmiyim bilmiyorum, dışarıda olucam bugün çünkü...
Neyse cuma günü 29 Ekimdi Yağmur'la sinemamızı yaptık meşhur winx kızları, bir daha winxlere gitmemeye karar verdim. iyilik perileri anlıyorum da hepsinin sevgilileri var öpüşüyorlar falan:) normal birşey illaki öpüşecekler de yağmur daha 4 yaşında ve bunlarla tanışmak için çok erken bence kendi seyrinde gelişmesi çok daha doğal...zaten bu hafta ya da bir sonraki hafta perşembe pedagoguyla görüşmeye gideceğim. başka soracağım şeylerde var. neyse izledik filmimizi e tabi mısırımızı da yedik çok komikti yağmur o kocaman gözlükleri kulaklarının arkasında tutmak için kendini şekilden şekile soktu yavrucağım. Akşamda rifinin ertelenmiş doğumgünü vardı ona hediye aldık. Oyuncak hikayesi filmindeki Vudinin sünger oyuncağını. işte pasta yedik geldik evimize. Cumartesi günü de sabah anneme kahvaltıya gittik oradan da ev gezmesine gittik:) off çok yedim ama, bu son 3 gün kendimi durdurmadan yedim, ama şimdi şeklim A nesfit yiyorum:) ay olsun az biraz nesfit yoksa çatlamak üzereyim. gerçi geçenlerde o kadar yedim koca hafta boyunca yine almamıştım kilo bakalım son durumum ne ..Kısa kısa geçiyorum pazar günü ise erken uyandık kahvaltı ettik keyifliydim mutluydum ama şu taksimdeki saldırı olayını duyunca da keyfim kaçtı :( işte bu da bir savaş yani savaş belki sürekli gözünde değil ama ne zaman seni bulacağıda süpriz işte, çok üzüldüm ve bu saldırıların devam etmesinden çok korkuyorum, ben artık insanlara şüpheli gözlerle bakmak istemiyorum neden böyle olmak zorunda ki...off neyse çıktık dolaştık sahil tarafında biraz çok acıktım sonra aybars bize yemek ısmarladı, sonrasında kitap fuarına gittim yağmuru da götürmeyi çok istedim ama hem biraz burnu akıyor, hem öksürüyordu, ayrıca bu saldırı olayı da canımı sıktı anneme bıraktım nasılsa geçecek olan güzel günlerimizde inşallah kızımla başbaşa gideriz diye düşündüm. valla şaka maka insanlar pazar arabası ve çekçeklerle gitmişlerdi fuara çok kalabalıktı ..sağolsun fevzi yüzünden her salonu dolaşamadım aslında o da haklıydı çünkü fuardan çıkıp babamı almaya çatalcaya gidecektik daha....o ff ya ben yalnız gitmek istiyorum neyse bitmeden bu hafta içi aksilik olmazsa tek başıma gideceğim. kitap almadım kendime dediğim gibi çokta rahat dolanamadım. çünkü zaten fiyat bakımından dışarıdan hiç bir farkı yok fuarın bazı yayınevleri bazı kitaplarına yapıyordu indirim ama her sene olduğu gibi kafam bulandı. Yağmura bir kaç kitap aldım onun istediği bir kitap vardı "sakar cadı vininin ejderhası" diye bir de dikkat ve beceri kazanması için bir çalışma kitabı hazırlanmış onu aldım, güzel şeyler vardı aslında gidip o söyleşilere katılmak gerek, program kitapçığını aldım inceleyip istediğim bir şey olursa o güne denk getirip gideceğim. çok uzak ama:( tek sorun bu...
Dün akşamda çok yorgundum yattım uyudum, yağmurun öksürüğü sabahta devam ediyordu keyfi yerindeydi ama. bu arada benimde 3 gün oldu bugün sesim çıkmıyor doğru dürüst bi bakıyosun iyi çıkıyor sonra birden kısılıyor anlamadım. ıhlamura verdim kendimi yine.
Hava o kadar yağdıktan sonra açtı artık... söytlentiye göre 15 gün böyle gidecekmiş.
Kısa sürdü anlatmam...Özetimiz yerer kızıma....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...