8 Kasım 2010 Pazartesi

Allah'ım sana teşekkür ediyorum....Her şey için.....




Hava kapalı mı biraz yoksa açar mı...bilmiyorum ama ben uyandım minikoyla aybiyi gönderdim, duş aldım bir de yüzüme canlandırıcı bir maske yaptım vallahi çok iyi geldi, kendime güzel müzikler buldum ve güne başladım...Dün çok yorucu bir gündü...gecenin yarılarına kadar bulaşık yıkamak zorunda kaldım, neden mi yok söylemeyim tahmin edelim:) Bulaşık makinem bozuldu yine sürekli sigorta attırmaya başladı ...Dün akşam fevzinin doğumgününü bizim evde kutladık malum pasta bulaşıkları bir de makinenin içindeki bulaşıklarda eklenince ortaya devasa bir yığın çıktı..belim ağrıdı yıkamaktan:( Neyse sağlık olsun gerisi boş, canım kardeşim iyi ki doğdun ne güzel ki hem abim hem ablam hem kardeşim var...ama bak yazarken üzüldüm:( Yağmurum böyle diyemeyecek mi:( belki der ama yavrum kimbilir hayat bu belli mi olur ...

Akşam şu yukarıda görülen çikolatalı +lokumlu keki yaptım...evet lokumlu yaptım süper oldu, sakızlı kek oldu..çikolata sosum yaş pasta sosumdan artmıştı iyi oldu yerini buldu işte..

Bunlar işte bizim bidi bidiler...


Günün güzel haberi ise "Koltuklarımızı aldıkkkkk" dün öğlen gittik en son İMÇ de tanıştığım bir mobilyacı vardı, hafta sonu geliriz demiştim maskodaymış yeri, neyse ordaydı kendisi de konuştuk beğendik aldık:) iki berjerim oldu sonunda, yeni kocaman bir koltuğum, sandalyelerim yenilenecek, bir de masa altlarına şimdi yeni moda herhalde puf çıkarmışlar yani iki sandalye yerine bu pufu koyuyorsun şık duruyor ..aybars istedi bunu sever değişik şeyleri ..Çok içime sindi ama kumaşı da süper. şimdi berjerlerime güzel püsküllü şallar almalıyım..süper olacaklar bu ay sonuna gelecekler inşallah...Maskodan çıkışta Karaköyden balık alalım dedik o tarafa giderken dedik Sultanahmete çıkalım ıslama köfte yiyelim dedik balıkla şimdi kim uğraşacak, gittik Sultanahmete yemekten önce Topkapı Sarayını gezdik, çok güzeldi hava da çok güzeldi zaten sonra meydanı gezdik ara sokakları...Islama köftecimiz kapalıydı..bir keresinde aybarsla evlendiğimiz zamanlarda gitmiştik tadına bayıldım o da böyle ara sokakta bir yerde ama yemek kısmet olmadı bizde pizza yedik...sonra döndük evimize...

Bugün biraz işlerim var sokaklarda yine...Koçtaşa gidebilirim kitaplık almaya, bakıyorum internetten modellere şimdi..işte ıvır zıvır bir çok iş var not aldım akşamdan hepsini...

İçeyim kahvemi de yapayım işlerimi..hayat beklemeye gelmez...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...