13 Kasım 2010 Cumartesi

Bugün çok mutluyum aslında dün akşamdan gelen bir mutluluk bu...
Gece 1 gibiydi herkes uyuyunca açtım camı yaktım bir sigara ...oturdum pufun üzerine sardunyaların yaprakları yüzümü örttü, bahçede uzanan kocaman ağacın yaprakları arasında o saatte kuşlar cıvıldıyordu, birden huzuru hissettim, o sakinlik o dinginlik iyileştirdi kaç gündür daralan ruhumu...
Bugün güzel uyandım, daha rahatım çok yazamamayacağım kuzucuk evde, tatilimiz için son hazırlıkları yapıp biraz dışarı çıkacağız.
Bu ay sonu sınav var:( dün kurstan arkadaşım mesaj atmış her zamanki gibi bunalım.. ben ne yapayım anlamıyorum bu kadar da kafaya takılanacak bir sorun yok yani olursa olur ya da çok olmasını istiyorsan çabalarsın biraz...neyse çok görmemek gerek ne bilim herkesin yaradılışı farklı işte... Dün eğitim bilimlerinin sonuçları açıklandı kazanan tanıdıklarımız çıktı çok sevindim, bende umarım kazanırım kazanıpta memur olurmuyum bilmiyorum ama olsun memuriyet iyidir :)
Ama başka planlarım var yürürlüğe sokacağım inşallah Allah gönlüme göre verir yolumu açık eder, ciddi olarak pasta çalışmalarına gireceğim ve kısa da olsa kursa yazılmaya karar verdim püf noktalarını öğrenmem şart ...o yüzden memuriyet şart değil:) herkes mutlu olduğu işi yapsın onu yaşasın... hayat dediğin nedir ki her zaman söylerim an'lık bir nefesin yitimine bağlıyız hepimiz o yüzden bazen gerçekten üzülmeye değmiyor hayat ve söylenenlerin söylenmesi gerekir her zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...