11 Kasım 2010 Perşembe

Gereksiz insanların aramasıyla çalıyor telefonum, çok mu merak etmiş ki acaba? sanmıyorum..açmayacağım telefonu, bana gününün yarısını bir gün olsun ısrarlarıma rağmen ayırmayan bu insana telefonumu açmayacağım anladım ki sana değer verenin, zaman ayıranın yanında olacaksın... kuru kuru kusurabakma gelemedimlerle dolu yaşanmış bir arkadaşlık benim için arkadaşlık değil bunu anladım her ne kadar uzun yıllar tanımış olsanda...Herkes iyi olsun bana da bulaşmasın bundan sonra diyorum... (serpil)

Kapandım eve bekliyorum kitaplık geldi ama artık kötü sözler söyleyeceğim bulaşık makinesine 2. kez çağırdığım servis gelmedi daha ve beni kapattı eve! ayrıca kitaplığı getirip bahçenin kapısının yanına bıraktı adamlar çok kızdım içeri getirmek için para istediler zaten buraya getirmeleri için 35 tl para verdim hala para istiyorlar inanamadım ya bahçeye bıraktığı yerden en fazla 10 adım daha atsa kapıma getirecekti getirmedi iki koca adam! kaldırdım o ağır şeyi sürüye sürüye apartmana getirdim...lanet etmeyi hiç sevmem ama lanet olsun dedim eve girdim yazdım çok feci onlara, şikayet ettim bir daha mümkünse çantama sığmayacak şeyler için o lanet mağazaya gitmeyeceğim.
Şimdi kanal 422 Songs of love açıp kitapları boşaltacağım....gördüğüm rüyanında etkisinden kurtulmaya çalışarak...
..................Mola...........
Kendime kahve yaptım yanına da kakaolu bisküvi...Mola çünkü kitaplığı boşalttım duvardan sökülecek çivi her neyse onları çıkardım...Doğalgaz borusunu sildim, ütü yaptım birazda daha ne oldun. sıkıldım ama gömlekler kaldı 2 tane ..ne diye gömlek giyilir ki hiç sevmediğim bir şey ben sevmiyorum aybarsta sevmesin söylüyorum da giyme gömlek diye:)dün de çok feci kızdım aybarsa valla artık karşı ataklara bile hazırlıklıyım yani ses çıkarsa kavga çıkacak ama haklı olduğum için sesi çıkmadı ben zaten durduk yere sorun yaratan biri olmam hiç bir zaman. kendimce hep düşünüp tartmaya çalışırım ama bazı şeyler abartıldığında da artık kızarım. o değil çoğu zaman kızdığımda da aybars hep bana gülüyor komiğine gidiyor ona kızıyor olmam nedense hoşuna gidiyor:) sinirli halime alışık olmadığından herhalde diyorum değişik geliyor:)
Digide kayıt ettiğim filmlerden birini açtım ütü yaparken."Aşkta her şey mümkün" güzel gidiyordu ama ona da mola verdim. Kitaplığı boşaltırken aslında okuyup çok beğendiğim kitapları yeniden okusammı diye düşündüm? bir ihtimal ama onları yaşlılığıma saklıyorum..yaşlanırsam Allah ömür verirse güzel günlerde okurum inşallah. Servis beni ekti, yarın sabah gelip makineyi alacaklar işin kötü tarafı makinenin içi bulaşık dolu:( moladan sonra onları yıkayacağım, ayrıca onlarada kızdım bugün eve kapandım onlar yüzünden yarın sabah erken gelin dedim işim var benim vallahi gelmezlerse de çıkar giderim umrumda değil. zaten çalışmıyor bir de çok masraf çıkarırlarsa başıma vallahi kullanmam bu makineyi gidip yenisini alacağım. Astarı yüzünden pahalıya geliyor her yıl 2/3 kez servis çağırınca.
Yağmur bugün deniz müzesine gitti, biraz mızmızlandı orasıda buz müzesi gibi soğuk olur diyor...küçük yavrum benim ..
Kitap okuyorum ama ağır gidiyor ağır gitmesinin sebebi zaten belirttiğim nedenler. sözler cümleler yoruyor beni..güzelde kitap bırakasımda gelmiyor ama zorluyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...