11 Kasım 2010 Perşembe

Bugün durgun bir günümdeyim ...aslında dün de böyleydim bu durumum yazma durumumu da etkiliyor pek yazasım gelmiyor...


Yağmur da 2 gündür bana bağımlılık sürekli bana sarılma, öpme "anne seni seviyorum seni özledim" gibi cümleler kurma durumunda, illa ki güzel şeyler bunlar ama daha önceden pek bunu dışa vurmazdı, bilmiyorum dün arabalardan korktuğunu söyledi içsel sorunlar mı yaşıyor çözmeye çalışıyorum bugün evde olma zorunluluğum olmasaydı gidip okula pedagogla görüşecektim ne güzel ama olmadı. neyse umarım gelecek 1 haftalık tatil yağmura da bana da iyi gelir...dün akşam 7 de uyudu Yağmur, uyandıramadık, babası sevdi kucağına aldı ama oralı olmadı geri yattı sabah uykusunu almış bir şekilde uyandı çok güzeldi bunu görmek yanımıza geldi "cici anne, cici baba, cici yağmur" diye sevdi bizi...yatak sefasından sonra kalkıp giyindik artık..


Canım hiç bir şey yapmak istemiyor sanırım kitap okumaya vereceğim kendimi battaniye altına atıp...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...