25 Kasım 2010 Perşembe

made in Pelin's


Valla şaka bir yana ben yaptım bu pastayı, aman bir mutlu oldum ki sonucu doğru dürüst çıkarınca...çok keyifli bir gün geçirdim ve gerçekten internette tariflerle öğrenemeyeceğim şeyleri öğrendim, işin çok püf noktası var ama artık kendi başıma evde böyle bir pasta hazırlayabileceğim içinde çok mutluyum, güzel bir gündü dün sabah 8,45 vapuruna bindim deniz çok dalgalıydı çok sallandı vapur midem kalka kalka gittim yeri de çok kolaydı aslında daha önce gittiğim yerlerdi ama sıklıkla gitmeyince ve giderken genelde özel arabanla gittiğin için yanılabiliyorsun ..neyse atölye çok güzeldi bir önceki kursumla hiç alakası yoktu yani butik pastacılık alanında, eğitimi veren kadın kendini aşmış artık yurt dışında eğitim görmüş hep...valla heveslenmedim desem yeridir her şeyi öğrenmek istiyorum bu yemek ve pasta alanında...geçen akşam evde fajita yaptım ama parmaklarını yalarsın o derece güzeldi yufka ekmeğin içinede sardım dürüm gibi bir de yoğurtlu sos yaptım mükemmel oldu çok gelir bu tava dedim ama valla kıyamadık ta bitirdik.. gerçekten ama gerçekten harikaydı bir tek kırmızı barbunyası eksikti. neyse hayırlı ömürlerimiz olsun inşallah daha güzel şeyler yaparız.


Bu sabah yağmur hanım keyifli gitti okula bir süslendi ki anlatayım; ayağına halhal, bileklerine bilezik, boynuna kolye, saçlarına süslü bir taç , dudağına da dudak koruyucu sürdü bir de üzerine çanta hazırladı kendine, içine kokoş taçlar, tokalar, yedek bilezikler koydu...yine konuştum kendi kendime bende şimidi böyleysen genç kız olunca nasıl olursun kimbilir? bir kere bu süs püs konusunda bana kesinlikle benzemeyecek, annesi olarak kaldıramıyorum ben küpeymiş kolyeymiş. çok minik olacak küpe takacaksam yüzük desen gümüş bir yüzük sadece bir tane yeterli...alyansımı takamıyorum artık bol geliyor düşürürüm diye takmıyorum bende. bilmiyorum teyzesi kokoştur biraz yağmurun sanırım ona benzeyecek. ebru nerde ne var takıp takıştırıp çıkar geçen gün parmaklarında gösterişli parıltılı tam 3 yüzük vardı şaştım kaldım tabi kolyeleri ve küpesi de cabası...İşte tam da benzetiyorum bende.


Dün kurstan çıkınca yağmuru alıp anneme geçtim ama dün bir karar aldım bundan sonra hafta içi yağmurla çıkmayacağım böyle gezmelere...çok yoruluyor.. annemi görmeye h. içi ben kendim gideceğim gündüzden...kıyamıyorum da yürüyor, yoruluyor akşama pestil oluyor...öyle işte yeni kararım.


Bugünse evdemiyim bilmiyorum, saat erken her an her şey olabilir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...