1 Aralık 2010 Çarşamba

Doğru yapıyorum derken yanlış bir şeyler mi yapıyorum?

Burada çok bahsetmediğim, açıkçası sadece son günlerde benim için ciddiyet kazanan kızımın okula gitme-gitmeme, sevme-sevmeme duygularına ilişkin sorunlarımızı düşünür oldum 2 gündür..1 sayfa dolusu sorun yaşadığımız konu başlıklarını çıkardım, acaba nerede hata yapıyorum? bilmiyorum ama üzgünüm hem de çok üzgünüm...yarın yağmurun okulunda pedagoguyla görüşmem var...böyle sendromları ben hiç yaşamadım bugüne kadar ama bir yerlerde hata yaptığım gözle görünür bir gerçek:( umarım çabuk atlatabileceğimiz ufak sorunlardır...


Pek bir şeyle ilgilenesim yok bugün, tek istediğim vaktimin neredeyse tamamını yağmura ayırmak...belki de vaktimin çoğunu ona mı ayırıyorum ki normalde? belki de sorun bu? ben çocuğumu bağımsız yetiştireceğim derken acaba bağımlı mı yetiştiriyorum:( biliyorum kusursuz değilim, herkes kadar kusurlu olabilirim, farketmeden yanlışlar yapıyor olabilirim doğru yaptığımı sanarak...ama geçicek.. bütün bunların geçmesi için biraz zamana, biraz da kendimize güvenmeye ihtiyacımız var ..bir adım atacağız ve bu adımlar sıklaştığında artık istediğmiz yere ulaşmış olacağız...korkup kaçmayacağız, kimbilir bunlar ne kadar da ufak şeylerdir yaşayacaklarımız içerisinde? Büyümeye başlıyorsun ve bu zorlu süreçte yanındayız güzel kızım...


Annen seni kocaman kolları arasına alacak üstesinden geleceğiz bunların...


Seni seviyorum biliyormusun kimseyi de sevmiyorum senden çok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...