9 Eylül 2011 Cuma

İsim muamması

Bugün yalnız kaldım, miniğim okula gitti içinde binbir duygunun telaşı ve heyecanıyla...
e bana da olan oldu kalakaldım bi başıma?
aaaa Kızımıza isim bulduk, ama şimdi söylemicem, doğunca söyleyeceğim:) babası buldu:)
Şimdi ben kızım olmasını çok istiyordum ya ama hadi kendimi çok umutlandırmayım, ben miniş oğlum olur ona isim hazırlayım diyordum hep, o yüzden hep erkek ismi düşünmüştüm, oğlum olsaydı adı "Can" olacaktı bir de "Eren" diye düşünmüştüm, ama "can" koyardım muhtemelen, çocukken bir bebeğim vardı adını Can koymuştum o gün bugün severim bu ismi...Hımm bir de aklımda "Baran" vardı, anlamı o da yağmurun eş anlamlısı gibi bir şeye geliyordu, ama isim ağır geldi vazgeçtim...işte bu yüzden kız isimlerini hiç düşünmedim, ama "Masal", "Ada", "Alya" geçen 5 aylık süreçte elediğim isimlerdi...
İsim nedir boncuk derler ya büyükler, boncuk ama büyüdüğünde sever mi acaba çocuğun onu da düşünmek lazım, mesela Yağmur, bazen ben ismimi değiştiricem diyor, neden ismim şu olmadı ya da bu olmadı diye sorup duruyor...ama yağmurun çok güzel bir hikayesi var, büyüyünce bunu daha iyi anlayacak, o zaman değiştirmeyi hiç istemeyecek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...