25 Kasım 2011 Cuma

Ah Yağmur, sabah sabah nereden aklına gelir böyle şeyler:)

Ne yapacakmış kızım?
Beni yicekmiş babasını da yicekmiş
E sonra ne yapacaksın biz olmayınca?
Tek başına yaşayacakmış...
Kendisine havuzlu, balkonlu bir ev alacakmış bir de köpek alacakmış, tek başına yaşayacakmış...
Evi 10. katta olacakmış, asansörü de olacakmış:)
Peki neden yapıyorsun bunları biz seni rahatsız mı ediyoruz?
"Çünkü sen beni okuldan geç alıyorsun, babamda geç bırakıyor okula ben kahvaltıya yetişemiyorum.."
İnanmayın koca bir yağmurca yalandır bu üzerimize kurulmuş olan.

Neden peki iki gün önce seni okuldan alırken "beni çok erken alıyorsun okuldan "dedin Yağmur:) Hem sonra sabah 15 dk fazla uyu diye düşünürken biz, sen hiç uyanmak istemiyorsun ama:) buna rağmen kahvaltı bahane yalnız yaşamak şahane:) Dün sadece dışarıda işim uzadı sen 7 ye kadar okulda kaldın, fena mı öğretmenlerinle lahmacun yemişsin, hem de çok beğenmişsin:)

Oooo bunun gibi neler dinliyoruz yağmurdan her geçen gün, bitmiyor hikayelerimiz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...