7 Aralık 2011 Çarşamba

Dün gece bir rüya gördüm, beni geride bıraktığım yerlere götürdü, hüzünlendim sabah sabah...Hiç kimse bilmiyor bazen doğru yaptıklarının ardında gerçekten yanlışları mı var?ya da tam tersini...Acıyla tatlı karışımı bir şey işte seçimlerimiz...

Dün minik balığın kontrolü vardı, yine yüzünü göstermedi bize, koymuş ellerini kafasına açmış ağzını uyuyor, o kadar tatlı bir şeyler yedim kıpırdasın diye ama yok haklı canı isteyince oynuyor yavrucağım, artık kontrollerimiz sıklaştı, büyümüş 1850 gr. olmuş kaldı 6 haftamız, avuç içim kadar bir bebeğim olacak gibi...olsun dua ediyorum sağlıklı olsun başka bir şey istemiyorum...yine de 3 kilo olur herhalde ?

Yağmurum bayan Elivedırım o neyse sürekli bir elivedır dır gidiyor evin içinde, ama sanırım bir prenses ismi mi? çünkü böyle merdivenlerden inerken elini tutmamı istiyor" bayan elivedır" diyerek ama bu elivedır her kimse o hep ben oluyorum...

....................İşim çıktı beklenmedik bir misafirim geldi kahvaltıya çünkü, şimdi kaldım tek başıma yine, öğlen saatlerinde olmamıza rağmen akşamüstünü hatırlatan bir hava var dışarıda, canımı sıkmıyor değil ama ben yine de dışarılarda bir şey yapmak istemiyorum, insan çocukluğunda neyse o mu oluyor ki hep?ben çocukken de pek severdim evcilik oynamayı işte hala böyleyim, evimi seviyorum evcimenim, keşke bir de daha havadar bir evde yaşasaydık ama canımı sıkmıyorum bir gün o da olacak hatta bir gün bu kapıdan çıkarken içim hüzünle dolacak bunu da biliyorum, Her şeyin bir zamanı var bende bu zamanın dolmasını bekliyorum...

Yağmura yeni bir taç yaptım, gerçekten insan emek verdiği bir şeye kıyamıyor, bilmem ki acaba yaparken bütün yaşanmışlıkların göz önüne geldiği için mi? ya da şurasına da bunu koysam acaba yağmur beğenir mi diye düşündüğün için mi? ya da her şeyi boşverip okuldan gelip ona bir şey yaptığını gördüğünde gözleri parladığı için mi?

Her ne ise ne aslında hiç önemi yok, sen mutlu ol güzel kızım, sen sağlıklı ol bende daha bir şey beklemiyorum senden gayrı...

3 yorum:

  1. günaydıınnn bayan elıvedır.. hayırdır ne gördün bakim rüyanda..vede sabah sabah ne işin çıktı merak ettim valla.

    YanıtlaSil
  2. senin blogunun takipçisi olmaktan çıktım yeni yeniden okumaya başladım yazdıklarını . her defasında başka bir ayrıntıyı yakalıyorum. sabahtan beri bunun başındayım, düngece desen yine başındaydım.şikayet ettiğimi sanma sakın, aksine accaip keyif alıyorum.her derdine, her sevincine ortak oluyorum, bunca uzaklık vız geliyo, sanki her anı birlikte yaşıyoruz.hadi fazla bekletme beni.
    sımsıkı öptüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Özge geldi de o yüzden çıkmak zorunda kaldım:)ne gördüm işte görürüm ben öyle şeyler, her telden ister anlamlı ister anlamsız ister saçma ister gerçek, ben de ki rüyalar kimsede yok:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...