29 Şubat 2012 Çarşamba

Her gün yazamıyorum , arada unutmayım diye not alayım diyorum kağıtla kalemin arasına bir sürü şey giriyor, kısa da olsa yazmak niyetindeyim her gün, yoksa üzülüyorum her şey unutuluyor ya bir gün...
Mesela Yağmurcum ilk kez diş dr.una gitti, aslında dişleri yeni çıkarken de bir kez götürmüştüm kendime baktırırken ama şimdi bilinçli olarak ilk kez oturdu dişçi koltuğuna, ben yanında olamadım Aylinden ötürü...günlerdir dişim ağrıyor deyip duruyordu, hadi bir görünelim dedik ve gitti yağmurum, üst damak dişinden biri minik bir çürük yapmış, dr. dişlerini daha iyi fırçalamasını tembihlemiş, alt kesici dişlerinden biri de hafiften sallanmaya başlamış, şimdiki çocuklar daha erken döküyormuş dişlerini, yağmurum bunu duyunca üzülür mü ? hayır üzülmez aksine pek bir heyecanlandı dişi düşecek diye seviniyor, çünkü okul da da arkadaşlarında dişi düşen ve sallanan varmış ,şimdi yağmurda onlardan oldu diye seviniyor:)
Bizim küü yağmura ilk dişi düşünce diş perisi geleceğini ve ona bir hediye getireceğini söylemiş, yağmur perilere inanamıyor da bizden bekliyor bir hediye "Diş macunu olabilirrrrr, diş fırçası olabilirr..."diye de istekte bulunuyor:)
Aylinimin ise 40 ı çıktı:) ama canımız sıkkındı biraz iyiyiz şimdi...çocuğumun bir türlü göbeği kurumadı, 8 günlükken düştü daha yeni yeni düzeldi sayılır..sürekli dr.la iletişim halinde git-gel uğraştık, en son kanadı göbeği yavrumun çok üzüldüm o gün bütün sinirler tepemdeydi, Allah'tan devam etmedi şimdide bakıyorum kurumaya başladı iyice...Aylinimin bir de uzamış sarılığı vardı neyse ki o da düzeldi artık, düzelmeseydi bazı tetkikler yapılacaktı neyse ki o stresten de kurtulduk.
Aylin günün çoğunu uyuyarak geçiriyor, kalabalığı sevmiyor belli ki ,dışarı çıkınca da sanki düzeni bozuluyor da hissediyor gibi o günün gecesi çok ağlıyor, ya gazı oluyor ya sinirinden çok ağlıyor. yağmurun dediği gibi " anne aylin çok yaramaz olacak hiç benim gibi olmayacak" evet kesinlikle öyle gözüküyor...

Aylin uyandı...
Aklımdakiler...

Bugün aylini bi sevdim kucağımdayken sesim fazla çıkmış olacak ki çok korktu, yanlış anladı beni çok ağladı güzel bebeğim:)

Yağmur gibi 40 banyosunu yaptıramadık kızımın, göbeğinin iyileşmesini bekliyorum iyileşince 40 partisi vereceğim kızıma:)

Hafta sonu aylini bıraktık babasına bizi yağmurla sahile gittik, gezdik biraz, yağmurum çok hoşlanıyor canım benim benimle çıkmaktan, çok özlemiş gezmelerimizi, miniğim benim az kaldı havalar düzelsin hep dışarıda olacağız merak etme...

Rezene çayının çok süt yaptığını keşfetmişler ya ben de içiyorum kupa kupa gerçekten çok işe yarıyor....

Hımm Aylininde doğum hikayesini yazacağım yakında tıpkı yağmurda olduğu gibi..

Sürekli acıkıyorum emzirmekten mi acaba? neyse yemeye devam , 1 ay sonra spora başlayacağım, kilolardan kurtulma zamanım geliyor:)

Şimdilik anneden bu kadar...



1 yorum:

  1. canlarımmmm... sizi çok özledim. söyle yağmuşuma diş perisi ben olacağım onun, belki dişi düşer düşmez yanında olup hediyesini veremiycem ama, ilk görüştüğümüzde hediyesi benden...aylini severken korkuttuğunu okuyunca çok güldüm, seni çığlık çığlığa en tiz sesinle hayal ettim yada hatırladım.. valla epeyce gözümün önünden gitmedi hayaliniz..gördüğüm şeye çok güldüm. çok yaşayın emi.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...