6 Mart 2012 Salı

Her gün yazılmıyor işte...
Yazmadığım günlerimiz pekte iyi geçmedi aslında aylinim hasta oldu:( daha çok minik ama ilerlemesin diye hastalığı ilaca başladık bu da beni çok üzdü, yine de daha kötülerini düşünerek kendimi teselli ediyorum, inşallah iyi olacak kuzum...dr. geziyoruz bol bol :(

Hafta sonunu yağmur kızımla akmerkeze giderek geçirdik, Allah'ım dışarıya çıkmanın bir gün bana cennet gibi geleceğini hiç düşünmezdim, vaktimiz sınırlı da olsa gezdik biraz, Tunanın doğumgünü vardı pazar günü , gittik pastası çok güzeldiiiiii:)

Bu pastalara pahalı deniliyor ama el emeği hepsi olacak o kadar bence...
Bu arada yağmur şu en tepedeki figürden çok korktu, gözleri çok kötü bakıyormuş, ya rüyasına girerseymiş? bütün gün dert edindi kızım ve görmek istemedi ...

Fazla yazamayacağım, iki çocuklu olmanın telaşlı hallerindeyim, ama mutluyum; çünkü geceleri bir yerine iki odaya girip üstlerini örtüyorum yavrularımın:) deli işi bişey işte ben de onlardanım...bu arada aylinde artık odasında uyuyor ne mutlu bana, sabaha karşı biraz mızıkçılık yapıyor e haliyle ben uykunun en güzel yerinde olunca kaçamak yapıp yanıma alıyorum ama yine de geceleri odasına geçmiş olması bile bana büyük mutluluk ve rahatlık sağladı...

Yağmuru artık yazmak yetmiyor, ben anlatınca onun güzelliğini dökemiyorum yazılara, bir şeyler anlatırken eli, ağzı, gözleri o çocuk aklı o temiz yüreği hepsi dile geliyor, kıyamıyorum hiç ona, sevdikçe sevesim geliyor, sarıldıkça sarılasım, öptükçe öpesim...kardeşini de o kadar çok seviyor ki severken ki o tizleştirdiği sesi, bana yardım edişi kısacası yağmurum bambaşka bir çocuk olup karşımda duruyor...

Sabahları erkenden kalktığı zaman başıma dikiliyor "anne okula ne zaman gideceğim" diye...devam eder mi acaba bütün okul yaşamında bu hali:) inşallah şimdiki gibi okuluna, okulunda üstlendiği görevlerine, sorumluluklarına hep sahip çıkan bir çocuk olur...

Kızlarımın uyurken ki halleri

Babasının kucağında uyuya kalmış Yağmur hali
Bu da minik tontiş Aylin

Bu da baba ve kızları şeklinde:)
Posted by Picasa


2 yorum:

  1. bayıldımmmmmmmm... canikom benimm.. ne güzel tutmuş kardeşini, ne güzel bakıyo yüzüne. canım benim dünya güzeli abla.yine hasret düşüverdi yüreğime. öp benim için sımsıkı sarıl canikoma.

    YanıtlaSil
  2. bakmalara doyamadım pelinnn...süperler. canikomun bakışları, yüzünün şekli beni benden aldı valla.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...