29 Mart 2012 Perşembe

İlahi yağmurum, dün akşam malt içeceği içiyordum da "o ne" diye sordu yağmur, ben de anlattım, "sütü arttırırmış içiyorum" dedim, "istersen tadına bak" dedim bi yudum içti ve demez mi "ay şimdi benim de sütüm olursa? " (bir de bakmaz mı memişlerine süt geliyor mu diye:) )
Allah'ım çok güldürdü bizi:) daha bunun gibi nice şeyler tabi:)
Dün ailece ilk marketimize de gittik, aylin edepsizlik yapar diye çok korktum ama mışıl mışıl uyudu anakucağında, eve gelince banyosunu yaptırdık suyu çok seviyor ama çıkınca çok feci bağırıyor, hem de sudan çıkar çıkmaz, sanırsın canı yanmış:) ben ona "kraliçe" diyorum istediğini yaptırıyor çünkü bize, ama söylüyorum ona "şimdi bebeksin diye böyle yoksa bu numaraların bana fazla diye:)"
Şimdi uyuyor, evde olunca belli düzenimiz var uyku saati şekillendi artık ama geceleri yine de belli olmuyor, artık odasında uyuduğu için biz de rahat uyuyoruz yoksa her "ık mık" dediğinde gözlerimiz açılıyordu, tabi emmek için gecede 2 kez uyanıyor sonra da sabah 7 de mıkırdanıyor, zaten biz de 8 de uyanıyoruz, yağmurun her sabah ki seramonisi , hazırlık halleri, saçım böyle olmadı şöyle yapalım, dudağıma koruyucu ruj sürelim, yok o küpeyi takmayım şunu takayım, tam kapıdan çıkacakken arada bir yaşanan çişim geldileri...

Ben bu aralar aslında daha çok zaman olmasına karşın çok heyecanlıyım nedeni yağmurun ilkokula başlayacak olması, ne bilim böyle ilk kez eli okul hayatında kalem tutacak, ilk kez böyle önlüğü olacak ya da forması, ilk kez sırtında çantasını taşıyacak, kızıma kalemler silgiler alacağız, formasını alacağız inşallah, ya ne bilim heyecan yapıyorum işte, şu anda bütün harfleri biliyor zaten , eve gelince her akşam alır resim defterini ya çizer, ya yazar, ya keser:) işte içim içime sığmıyor benim düşününce bunları...canım kızım, kızlarım benim...hep sizin için dua ediyorum, yaşayacağınız her an için, kuracağınız her cümle için...sizi çok seviyorum...

Benim ev hallerimde böyle işte hep bir şeyler düşünerek, vakit bulunca az kahveli kahvemi içip keyif yaparak, aylin uyansın da seveyim artık diye bekleyerek, akşam olsun da yağmurum gelsin diye sabırsızlanarak ve hep gelecekte her şeyin daha da güzelleşeceğini düşünerek...

İşte böyle...akşama kadınbudu köfte yaptım, çorba da yaptım bişey daha eklesem yanına da yağmurum söylenmesin..şimdi de bunu düşüneyim:)

2 yorum:

  1. ohhh nihayet girebildim. sayende gmail şifremide buldum

    YanıtlaSil
  2. canikomun bu halleri beni çıldırtıyo pelin.çok görmek isterdim memişlerini kontrol edişini. ve de her türlü hallerini. ama olsun burdan okurken gözümde canlanıyo koca gözlerini endişe ve merakla açmış hali. delirtecek bu kız beni o kadar.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...