4 Nisan 2012 Çarşamba

bol neyseli bir gün

Şimdi bu günlük hepten günlük oldu, yani ben günlük tutsam diye başlamasam da işte yeri geldi hakikaten günlük oldu, bugün ne yaptım? kızlar ne yaptı? hava nasıldı? durumuna geldik ama olsun bu da bir şey bazen gün be gün tuttuğun bu günlük yarınlarda seni mutlu ediyor...
Neyse
Ne yazacağımı da unutur oluyorum ben de bir aylin var benden öte, benden dışarı, yağmurdan içeri, hepimizden ziyade küçük çılgın, minik aylin:) bazen bir tutuyor ağlaması diyorum ki bu minicik bedeninden bu ses nasıl çıkıyor, bazen bir bakıyor yanaklarını sarkıtıp, diyorum neden bu kadar memnuniyetsiz? işte diyorum da diyorum ama onu çok seviyorum, sevginin son noktası bu olsa gerek , çocuğuna, yavruna duyduğun sevgi:)
Ben hep yetememekle uğraşıyorum... aylin kucağımda olsa yağmura yetmeye çalışıyorum , yağmurla ilgilensem ayline yetmeye çalışıyorum böylelikle bazen kendimi çok yıprattığımı düşünüyorum, kendimi yıpratırken bu sefer onları hayata hazırlarken çok mu pürüzsüz bir dünya yaratıyorum diye kendime soruyorum...
Neyse alalacele yaşıyorum aylin doğduğundan bu yana:) olsun kızımda büyüyecek o da ablası gibi olacak, ama büyümeden önce her şeyin tadını ala ala yaşayacağız, ben şikayette etsem kimi zaman, ağlasam da bazı geceler uyumuyor diye, bu günler geri gelmeyecek, o yüzden daha sabırlıyım artık, daha çabuk düşünmeyi öğrendim annelikten, durup bir şey söylemeden önce 1 dk. sonrasını düşünüp konuşuyorum artık...
.....Ne alaka?
Bugün ayşe armanın yazısını okudum da sezeryan doğumla ilgili, evet normal doğum eminim çok güzeldir, ben de denedim ama olmadı, ama şunu anladım ki ne şekilde doğurursan doğur yaşadıkça seviyorsun yaşadıkça mutlu oluyorsun, normal doğurup sokağa atanlar nasıl atıyor çocuklarını? o yüzden inanmıyorum normal doğumun normal olduğuna ya da sezeryanın normal olmadığına..
Neyse yazı aslında bu da demek değildi, ben başka boyuta taşıdım, yazı da normal doğumun normal olduğu yazıyordu, (iyice karıştırdım du bakalım daha ne kadar karışacak) yani planlı sezeryana karşıymış dr. doğru zaten kim çıkarmış bu sezeryanı ki keyfi keyfi, çatır çatır doğuracan öyle bir seçeneğin olmadığını düşün? şimdiye normal doğurmuştuk...ama ben diyorum ki doğum şekli fasa fiso...
Hamileyken okuduğum kitapta da bu yazıyordu, ama bence ikisi de travma, yani normal de sezeryan da...neyse doğurduk çok şükür...
Neyse
Yağmurun okulunda yarın toplantı var , bi şekilde gidicem, bakıcaz artık, bu yeni eğitim sistemi ve okulda açılacak yeni ilköğretimle ilgili...çok heyecanlıyım..
Ya ben yağmurla ilgili bi konu olunca çok heyecan yapıyorum, aylini de emzirirken çok heyecan yapıyorum, zaten emzirmek annenin çocuğuna verebileceği en güzel şey, o emerken kurduğun ilişki? o bakışları, o sana yumulması, o tek derdi emmek olan haliiii...

Minik yavrularım benim... her şeyin yavrusu güzel olur derler ya yok insan yavrusu annesine büyüse de çok güzel:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...