29 Mayıs 2012 Salı

Yağmurumun saçları kesildi o arada malum sırnaşık kuaförum  illa senin saçını da keselim dedi, ben de niyetliydim aslında ama aylin yanımdayken hiç oralı olmamıştım ama hazır aylin de duruyorken dedim kestireyim bende, oturduk ana kız sandalyeye, ikimizin ki birbirine benzedi aslında ama yağmurun ki daha uzun oldu benim ki daha kısa...ben yağmurunkini beğendim o benimkini böyle "yok senin güzel aman yok senin daha güzel" diye paslaşıp durduk, acayip heyecanlıydı okuldan onu aldığımda " ay şimdi içime bi stres girdi " deyip beni güldürdü yol boyunca:) ama pek keyifliydi, unutmuşum fotoğraf makinemi almayı yanıma pek üzüldüm:(
Bi notta şu; Artık sütümüzü de yağmurun okuluna gelen sütten alıyoruz yani onlara da bi çiftlikten geliyor ohh böyle eski usul kaynatıp içtik diğer yarısına da yoğurt yaptım , önceki gün yaptığım yoğurdu da torbaya doldurdum süzme yoğurt oluyor, pek bi beşrikliyim ay ay:)
Kızlar uyudu, ohh ben de bi nefes alıyorum böyle olunca kendime geliyorum, daha saat erken yuppiiiii! ve kızlar uyudu yuppiiii!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...